در خانه یا محل کار، هیچ چیز مانند خیره شدن به منظره ی بیرون از پنجره در حالی که یک فنجان قهوه داغ می نوشید،آرامش بخش. پنجره ها می توانند تمرکز را از یک دیوار ساده یا خسته کننده دور کنند.پنجره ها جلوه ای پر زرق و برق به اتاق شما می بخشند و به دیوار ها نیز جان می بخشند.زمانی که اتاق بدون پنجره را تصور کنید به اهمیت وجود پنجره پی خواهید برد.در این میان انتخاب بین نوع و سبک پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که پنجره ها می توانند روی بسیاری از موارد خانه تاثیر داشته باشند.

به طور کلی بهترین انتخاب ، پنجره upvc است اما اینکه از بین تمام سبک های پنجره upvc در تهران کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

بهترین طرح ها و سبک های پنجره upvc در تهران 


پنجره خلیج
پنجره‌ خلیج به آن دسته از پنجره های upvc می گویند که در آن سه یا چند پنجره با هم ترکیب شوند. این پنجره ها نه تنها فضای اضافی را در داخل اتاق به شما می دهند، بلکه نور بیشتری را نیز به داخل اتاق می دهند و در نتیجه آن را به یکی از زیباترین و شیک ترین طرح های پنجره تبدیل می کند.

پنجره قاب
یکی از رایج‌ترین و در عین حال بسیار محبوب‌ترین طرح‌های پنجره upvc در تهران ، پنجره‌های یک یا چند جداره است . این پنجره‌ها به‌طور گسترده مانند یک در باز می‌شوند و اجازه می‌دهند حداکثر هوا به داخل اتاق جریان پیدا کند و در عین حال منظره‌ای بی‌مانع از دنیای بیرون را فراهم می‌کنند.

پنجره‌های شیب‌دار
پنجره‌های شیب‌دار پنجره‌های دو کاره هستند که به‌طور یکپارچه با فضای داخلی مدرن ترکیب می‌شوند. عملکرد باز کردن به داخل آن با چرخش ساده دسته کار می کند و به هر اتاقی ظاهری زیبا و امروزی می بخشند. یک پنجره شیب دار کمک می کند تا نور بیشتری به اتاق شما وارد شود و در عین حال تهویه ایمن و کنترل شده را نیز امکان پذیر می کند.

پنجره کشویی
یکی از همه کاره ترین و آسان ترین سبک های
پنجره upvc در تهران ، طراحی پنجره کشویی یو پی وی سی است. با فشار ملایم، این پنجره‌ها به لطف غلتک‌هایی در پایین باز می‌شوند. این پنجره‌ها که برای عرشه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی مناسب هستند، جلوه‌ای بصری دلپذیر ایجاد می‌کنند و در عین حال به خانه شما ارتقای تازه‌ای می‌دهند که شایسته آن است.

پنجره دو آویز
این پنجره‌ها که به عنوان پنجره ارسی نیز شناخته می‌شوند، به حفظ جذابیت و زیبایی روستایی خانه سنتی شما کمک می‌کنند و در عین حال تمام مزایای یک پنجره مدرن و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را به آن می‌دهند، بنابراین هم سبک و هم عملکرد عالی را ارائه می‌دهند.

پنجره لوور شده
پنجره‌های لووردار که نهایت دید و تهویه را ارائه می‌دهند، حداکثر تهویه طبیعی و جریان هوا را در هنگام باز بودن کامل فراهم می‌کنند و در عین حال ثابت می‌کنند که یک جایگزین جذاب و کاربردی برای پنجره هستند. این تیغه های قابل تنظیم که در انواع تیغه ها از جمله شیشه، الوار و آلومینیوم موجود هستند، به حفظ دمای داخل در تمام فصول کمک می کنند.

پنجره ویلا
پنجره‌های ویلا بدون زحمت سبک و جوهر را با فرم و عملکرد تلفیق می‌کنند، بنابراین راه‌حل مناسبی برای برجسته‌تر کردن دکوراسیون هر اتاق در خانه شما ارائه می‌دهند. این پنجره علاوه بر اینکه تنها پنجره یو پی وی سی با توری داخلی برای دور نگه داشتن حشرات و عناصر ناخواسته است، مهندسی هوشمند آن همچنین امکان تهویه فراوان را نیز فراهم می کند.

پنجره شیشه ای به شیشه
برای افزودن نور طبیعی اضافی به اتاق، پنجره های شیشه ای به شیشه به ایجاد توهم فضا کمک می کند و در عین حال مناظر پانورامای باشکوهی را بدون هیچ مانعی ارائه می دهد. این پنجره‌ها یک راه عالی برای روشن‌تر کردن هر دکوراسیونی هستند، این پنجره‌ها بدون هیچ ضمائمی به هم متصل می‌شوند و تضمین می‌کنند که سطح پیچیدگی و ظرافت خانه شما را برجسته کنند.

پنجره ثابت
این پنجره‌ها پنجره‌های ثابت و غیر باز شونده‌ای هستند که به نور اجازه ورود به اتاق را می‌دهند و در عین حال از عناصر خارج نمی‌شوند. این پنجره ساده و در عین حال شیک نمایی بدون مانع از بیرون را ارائه می دهد و برای زیباتر کردن فضای داخلی شما ایده آل هستند.