شاید برای بسیاری از کسانی که به دنبال پنجره upvc در کرج هستند سوالی تحت عنوان upvc چیست و چرا upvc را انتخاب کنیم وجود داشته باشد که در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم:

upvc مخفف "پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی" است. همچنین ممکن است بشنوید که از آن به عنوان PVC سفت و سخت یاد می شود. این به این دلیل است که نسبت به PVC معمولی انعطاف پذیری کمتری دارد.

چرا upvc را انتخاب کنیم؟
مزایای زیادی برای پنجره های upvc وجود دارد، اما در اینجا فقط چند مورد را نام می بریم.

اول از همه، پنجره upvc در کرج پوسیده نشده و زنگ نمی زند.پنجره های upvc بسیار بادوام هستند.

این پنجره ها از مواد ضد آب ساخته شده اند که به آنها کمک می کند تا در برابر عناصر آسیب زا مقاومت کنند. پنجره های upvc در برابر موریانه و آتش نیز مقاوم هستند.

 پنجره upvc در کرج رنگ ثابتی دارد و مانند رنگ روی پنجره چوبی محو نمی شود. حتی اگر upvc خراشیده شود، زیر آن هم رنگ است، بنابراین اصلاً به چشم نمی آید.

 پنجره های upvc فوق العاده هواگیر هستند. پس انداز شما در گرمایش و سرمایش هزینه پنجره upvc را در کمترین زمان جبران می کند. این نوع پنجره همچنین یک مزیت بزرگ برای خانه هایی با سیستم های تهویه مطبوع نیز محسوب می شود، زیرا به دور نگه داشتن خاک و گرد و غبار از خانه شما کمک می کنند.

انرژی کارآمد
 پنجره های upvc به طور چشمگیری بهره وری انرژی خانه شما را افزایش می دهد. upvc یک عایق فوق العاده است که به واحد پنجره کلی شما کمک می کند تا ساختمان شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه دارد. پروفیل‌های upvc ، بر خلاف قاب‌های آلومینیومی ، گرما را هدایت نمی‌کنند، بنابراین از ورود دمای بالا به خانه در ماه‌های گرم‌تر جلوگیری می‌کنند.

مقاوم در برابر آب و هوا
فریم های درب و
پنجره upvc در کرج در برابر باد، باران، زنگ زدگی ، پوسیدگی و فرسایش شیمیایی بسیار مقاوم هستند. upvc رطوبت را در خود جای نمی دهد یا کپک ایجاد نمی کند. در تابستان‌های گرم کرج هم تاب نمی‌خورد، محو نمی‌شود یا پوسته پوسته نمی‌شود!

ساده در نگهداری
این واقعیت که upvc در برابر مشکلات آزاردهنده ای مانند زنگ زدگی، پوسیدگی و قالب غیرقابل نفوذ است به این معنی است که این طاقچه ها نیازی به تمیز کردن مکرر ندارند. همچنین نیازی به پوشاندن آنها با مواد خاصی برای جلوگیری از رشد باکتری ها یا جلوگیری از وقوع واکنش های شیمیایی مانند پروفیل های چوبی و آلومینیومی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک اسفنج و یک سطل آب گرم و صابون برای پاک کردن گرد و غبار و کثیفی است!

تمیز کردن قاب پنجره upvc

برای تمیز کردن این نوع از پنجره ها از چیزی بیش از حد سوزاننده استفاده نکنید. در عوض ترکیبی از یک سوم سرکه و دو قسمت آب را درون یک اسپری ریخته و هر از چندگاهی بر روی قسمت های مختلف پنجره بپاشید تا تمیز شود.
سطح پنجره را نیز را به آرامی با یک برس تمیز کننده نرم مالش دهید.